SOLAR FASHION THINKING
START-UP WORKSHOP

SOLAR FASHION THINKING
START-UP WORKSHOP

SOLAR FASHION THINKING
START-UP WORKSHOP

SOLAR FASHION THINKING
START-UP WORKSHOP

Ben jij beginnend ondernemer of sta je op het punt om voor jezelf te beginnen? Dan zijn de Start-up Workshops van Solar Initiative iets voor jou. In drie dagdelen ga je samen met een ervaren ondernemer aan de slag en leer je alles wat nodig is om een succesvolle onderneming te runnen.

Ben jij beginnend ondernemer of sta je op het punt om voor jezelf te beginnen? Dan zijn de Start-up Workshops van Solar Initiative iets voor jou. In drie dagdelen ga je samen met een ervaren ondernemer aan de slag en leer je alles wat nodig is om een succesvolle onderneming te runnen.

Ben jij beginnend ondernemer of sta je op het punt om voor jezelf te beginnen? Dan zijn de Start-up Workshops van Solar Initiative iets voor jou. In drie dagdelen ga je samen met een ervaren ondernemer aan de slag en leer je alles wat nodig is om een succesvolle onderneming te runnen.

Ben jij beginnend ondernemer of sta je op het punt om voor jezelf te beginnen? Dan zijn de Start-up Workshops van Solar Initiative iets voor jou. In drie dagdelen ga je samen met een ervaren ondernemer aan de slag en leer je alles wat nodig is om een succesvolle onderneming te runnen.

start-up-1.1

SESSIE 1:

Start-up

In de eerste sessie bepalen wij het DNA van je onderneming en hoe belangrijk dit is voor je visie op korte en lange termijn. We geven je de ruimte om hier goed over na te denken en leren je dit helder op papier te krijgen en in de praktijk toe te passen.

SESSIE 1:

Start-up

In de eerste sessie bepalen wij het DNA van je onderneming en hoe belangrijk dit is voor je visie op korte en lange termijn. We geven je de ruimte om hier goed over na te denken en leren je dit helder op papier te krijgen en in de praktijk toe te passen.

SESSIE 1:

Start-up

In de eerste sessie bepalen wij het DNA van je onderneming en hoe belangrijk dit is voor je visie op korte en lange termijn. We geven je de ruimte om hier goed over na te denken en leren je dit helder op papier te krijgen en in de praktijk toe te passen.

SESSIE 1:

Start-up

In de eerste sessie bepalen wij het DNA van je onderneming en hoe belangrijk dit is voor je visie op korte en lange termijn. We geven je de ruimte om hier goed over na te denken en leren je dit helder op papier te krijgen en in de praktijk toe te passen.

SESSIE 2:

Business talk

Als je de visie van je onderneming hebt bepaald, is het tijd voor de volgende stap: het opstellen van een ondernemingsplan. Hier leer je over de zakelijke aspecten van een onderneming.

SESSIE 2:

Business talk

Als je de visie van je onderneming hebt bepaald, is het tijd voor de volgende stap: het opstellen van een ondernemingsplan. Hier leer je over de zakelijke aspecten van een onderneming.

SESSIE 2:

Business talk

Als je de visie van je onderneming hebt bepaald, is het tijd voor de volgende stap: het opstellen van een ondernemingsplan. Hier leer je over de zakelijke aspecten van een onderneming.

SESSIE 2:

Business talk

Als je de visie van je onderneming hebt bepaald, is het tijd voor de volgende stap: het opstellen van een ondernemingsplan. Hier leer je over de zakelijke aspecten van een onderneming.

start-up-4
start-up-5.1

SESSIE 3:

Personal branding

Nu je idee voor je onderneming duidelijk is en de zakelijke aspecten op orde zijn, is het tijd om je onderneming in de markt te zetten. Strategie, identiteit, elevator pitch, marketing tools en personal branding. In de laatste sessie van deze reeks komen al deze onderwerpen aan bod.

SESSIE 3:

Personal branding

Nu je idee voor je onderneming duidelijk is en de zakelijke aspecten op orde zijn, is het tijd om je onderneming in de markt te zetten. Strategie, identiteit, elevator pitch, marketing tools en personal branding. In de laatste sessie van deze reeks komen al deze onderwerpen aan bod.

SESSIE 3:

Personal branding

Nu je idee voor je onderneming duidelijk is en de zakelijke aspecten op orde zijn, is het tijd om je onderneming in de markt te zetten. Strategie, identiteit, elevator pitch, marketing tools en personal branding. In de laatste sessie van deze reeks komen al deze onderwerpen aan bod.

SESSIE 3:

Personal branding

Nu je idee voor je onderneming duidelijk is en de zakelijke aspecten op orde zijn, is het tijd om je onderneming in de markt te zetten. Strategie, identiteit, elevator pitch, marketing tools en personal branding. In de laatste sessie van deze reeks komen al deze onderwerpen aan bod.

JEANNETTE ZUURBIER

JEANNETTE ZUURBIER

JEANNETTE ZUURBIER

JEANNETTE ZUURBIER

De workshops worden gegeven door Jeannette Zuurbier. Zij startte op haar 24ste haar eerste onderneming en is nu mede-oprichter en managing director van Solar Initiative. Een creatief bureau dat art direction, vormgeving en fotografie combineert. Sinds 1999 produceert Solar Initiative de visuele communicatie voor zowel fashion als corporate opdrachtgevers, zoals de Bijenkorf, Villeroy & Boch, Vogue Nederland en Vogue Man.

De workshops worden gegeven door Jeannette Zuurbier. Zij startte op haar 24ste haar eerste onderneming en is nu mede-oprichter en managing director van Solar Initiative. Een creatief bureau dat art direction, vormgeving en fotografie combineert. Sinds 1999 produceert Solar Initiative de visuele communicatie voor zowel fashion als corporate opdrachtgevers, zoals de Bijenkorf, Villeroy & Boch, Vogue Nederland en Vogue Man.

De workshops worden gegeven door Jeannette Zuurbier. Zij startte op haar 24ste haar eerste onderneming en is nu mede-oprichter en managing director van Solar Initiative. Een creatief bureau dat art direction, vormgeving en fotografie combineert. Sinds 1999 produceert Solar Initiative de visuele communicatie voor zowel fashion als corporate opdrachtgevers, zoals de Bijenkorf, Villeroy & Boch, Vogue Nederland en Vogue Man.

De workshops worden gegeven door Jeannette Zuurbier. Zij startte op haar 24ste haar eerste onderneming en is nu mede-oprichter en managing director van Solar Initiative. Een creatief bureau dat art direction, vormgeving en fotografie combineert. Sinds 1999 produceert Solar Initiative de visuele communicatie voor zowel fashion als corporate opdrachtgevers, zoals de Bijenkorf, Villeroy & Boch, Vogue Nederland en Vogue Man.

DSCF0064

DE KOSTEN VOOR DEZE DRIE SESSIES ZIJN 250 EURO. ER ZIJN EEN BEPERKT AANTAL PLEKKEN BESCHIKBAAR. DUS RESERVEER SNEL.

DE KOSTEN VOOR DEZE DRIE SESSIES ZIJN 250 EURO. ER ZIJN EEN BEPERKT AANTAL PLEKKEN BESCHIKBAAR. DUS RESERVEER SNEL.

DE KOSTEN VOOR DEZE DRIE SESSIES ZIJN 250 EURO. ER ZIJN EEN BEPERKT AANTAL PLEKKEN BESCHIKBAAR. DUS RESERVEER SNEL.

DE KOSTEN VOOR DEZE DRIE SESSIES ZIJN 250 EURO. ER ZIJN EEN BEPERKT AANTAL PLEKKEN BESCHIKBAAR. DUS RESERVEER SNEL.